2015-05-06

Safari i Västerhaninge

Ok, vi har inga elefanter, giraffer eller lejon, men med lite tur kan man stöta på en del andra djur. En mycket lyckosam afton för någon vecka sedan kunde jag, under en och samma promenad, bocka av rådjur, älg och räv. Förutom dessa så såg jag förstås en hel del fåglar. Räven var lite svårfångad och jag bestämde mig för att försöka filma den istället. Då den sprang förbi mig på andra sidan ganska snårig växtlighet var det lite knepigt. De suddiga bilderna på räven är extraherade från filmsnutten.







4 kommentarer:

  1. Älg ser jag då och då men räven brukar hålla sig undan.

    SvaraRadera
  2. Samma här. Du såg väl räv någon gång alldeles i närheten av trädet?

    SvaraRadera
  3. Snygga bilder du tar!

    SvaraRadera
  4. Tack och vad bra du skriver. :-)

    SvaraRadera